Saturday, January 30, 2016

Dalsza historia Amber

Coś jakby przedostatni rozdział odnoszę dziwne wrażenie. 
Pisałam o niej latem 2014, minęło niemal półtora roku i co porabia Amber? 
W sierpniu 2014 wpadła "na wakacje", ale okazało się, że została. Związała się ze sporo starszym Grekiem i zamieszkała z nim na jego farmie. Nie brzmi jak sen-bajka, ale trzymałam za nią kciuki. 
Pracowali zimą na gospodarstwie, szykowali kantynę na sezon 2015. Wystartowali. 
Początek był obiecujący. Wpadliśmy tam nieraz na przekąskę, ale Amber udzielała się coraz mniej, coraz częściej znikała i na coraz dłużej. 
Ostatni raz miałam okazję "pogadać" z nią jesienią 2015, kiedy próbowała włamać się nam nocą do hotelu, by się przespać. W Polsce by powiedziano - odjechana na dopalaczach. Jej Grek ją ostatecznie wykopał. Amber zniknęła.
Minęłam ją niedawno na ulicy w mieście 20 km stąd. Szła z dwoma bardzo-ciemnoskórymi młodzianami, nieobecna. Ledwo ją poznałam, bo miała mocno posiniaczoną buzię. 
Dziewczyna już ewidentnie zniknęła za zakrętem Drogi z której się nie wraca (piękny tytuł opowiadania Sapkowskiego). 


No comments:

Post a Comment