Monday, January 30, 2012

multi-kulti


 Ravi, Maria, ja, Alessandro i Merve - ziomale z kursu jezykowego :)

Alessandro, Merve, Ravi i Maria-> Wlochy, Turcja, Nepal i Grecja. Inaczej: Katolicyzm, islam , buddyzm i proawoslawie.
 Cala nasza grupa prezentuje sie jeszcze barwniej i  prawdziwego xenofoba i rasiste  przyprawilaby o natychmiastowy zawal z paralizem i wylewem. Zapraszamy :)


i cala grupa w komplecie, w czasie zajec:
od lewej stoja: Indie, Indie, Nepal, nauczycielka z Niemiec, Turcja, Wlochy, Grecja i Polska,
kuca od lewej: Wietnam i Indie.

Z Indii mamy trojke ludzi: dostojny,  brodaty Sikh z Pandzabu oraz wyznawcy hinduizmu: wesola Arya z poludnia, corka lokalnego polityka, ktorej domowym stworem jest nie kot, czy pies, ale ...slon !!... i  niezamykajacy paszczy Anil ze wschodu, taki typ wesolego plotucha, ktory nigdy w zyciu nie zaznal temperatury minusowej, czy okolo minusowej  i caly kurs zapierdziela okutany w kurtalke. 
Arya jak tylko mnie poznala, pytala czy jestem stewardessa. To jej marzenie. Zeby jej totalnie nie rozczarowac odpowiedzialam, ze ja nie wprawdzie, ale moja przyjaciolka lata w Wizzie. i opowiedzialam jej o Pam Ann--> thx Kasia! 

Ostatnio w piatek  bylam na piwie z ta moja zaprzyjazniona paczka,
opowiesci na nastepny post, bo sporo tego. Chcialam opisac jeszcze w sobote, ale leczylam kaca :)))

No comments:

Post a Comment