Wednesday, June 13, 2012

maly przeglad czerwcowy 2012




 Oferta dyskoteki z Polski centralnej.
Myslalam, zem obyta w swiecie, ale o takich cudach nie slyszalam, nie probowalam...



Prosto z dyskoteki  czas na procesje. 
Corpus Christi na Winogradach. Loft-view z zaprzyjaznionego tarasu :) Dziekuje za brunch!




Zawsze moze byc potrzebny specjalista od ENEGRGETYKI, nigdy nic nie wiadomo...




-Co ty tam chrupiesz? znow jakies chipsy?
-Nie, nie, zadnych chipsow.
-No to co?
-Warzywne PRZEKASKI!












Warzywne przekaski sa bardzo na topie w czasie Euro 2012, chipsy w domu, chipsy na Starym
 a bialo-czerwone ozdobniki na aucie:

















Moj ulubiony, najpopularniejszy  pociag:
Zawsze jakies freaki na trasie, jakies dziwne historie i najbardziej zajebista obsluga WARSU. 
*
-Poprosze piwo Dawne.
-Podaj  dla pani piwo Dawne!..
-Oj, juz dawno zamowione..
*
-Zamawiala pani Dawne, ale mam tu kawe, przygotowalem dla klienta, ale nie zaplacil, znikl, a szkoda mi wyrzucac. Chce pani moze?
-Eee,.. no, spoko, dzieki! :)

Pomyslalam, za pol godziny stacja koncowa, podrozuje z cane corso, nie mam przy sobie szczegolnie cennych rzeczy, wiec a co tam, ruffies w kawie moze byc! Raz sie zyje!


Perla z lamusa? 
Niestety, z glownej, handlowej ulicy.. 
Fikusny T-shirt kusi analfabete: They call me bitch for a reason. Ja znam wiecej osob, ktorym chcialoby sie dac taka koszulke, nize takich, ktore sprezentowalyby ja sobie same...
..Wolaja mnie suka nie bez kozery!.. 
Hicior dla galerianek z okazji Euro :P

No comments:

Post a Comment