Tuesday, July 17, 2012

pogodowy koniec swiata!

Lato i letnia temperatura
Jestem zdrowa, szczesliwa, wszystko gra,  nie ma na co narzekac. Ale od czasu do czasu male przyziemne kaprysy i zachcianki biora gore i jak pomysle, ze jest LIPIEC, LATO, OGROD, ROWERY i nic z tego, bo zimno i pada, to mnie szlag najjasniejszy trafia.I przypomina sie ta scena - Nic Smiesznego,  rozmowa z budki: chuj ci w dupe stary, ja tu  na deszczu, wilki jakies!!!
Deszcz, rozpacz i beznadzieja. I tu mnie tez nieraz to lapie. Ile mozna???? Maj, czerwiec, lipiec.. a w tym moze dwa tygodnie takie w miare, outdoorowe...






Kolorowe sukienki szczerza sie w szafie na wieszakach. Topy, tuniki i szorty wypracowuja nowe zagniecenia. I zamiast nadziei, to tylko dupa rosnie, bo jesc sie chce, a ruszac sie nie ma jak - no bo wieje i pada na przemian. No, prawie caly czas. Olejki do opalania i te bronzery ze zlotymi drobinkami to juz najwiekszy zart, schowalam na dno, by mnie nie draznily. Swetry potem sie tylko klacza. Nie, ze rolki, rower, dluzszy spacer.. ( a chcialam dalej obserwowac pozycie codzienne niemieckie i opracowywac  dla cztelnikow nowe chwytliwe tematy) nawet nie rozgladalam sie, gdzie tu w okolicy baseny maja jakies. A mnie sie tak marzylo: koza z wiklinowym koszykiem (pare dni temu jeszcze nabijalam sie  tutaj z "klimatycznych wyplatanych koszyczkow " do miejskich rowerow no i oczywiscie wlasnie taki dostalam w prezencie..), japonki i jechane w miasto, cieplo, sloneczko grzeje, mozna zahaczyc o jakies imprezy pod chmurka, znajomych... ale tak, to sie nie chce. 
Rodzinka jutro wpada z kilkudniowa wizyta i co? jak  TAKA pogoda:
to tylko  Becksa zlopac, w chacie siedziec i w karty grac. O!

Wetter in der Region Bremen

Wetterfilm
Di, 17.07.
Mi, 18.07.
Do, 19.07.
Tiefst‐Temperatur
13°C
11°C
14°C
Höchst‐Temperatur
18°C
20°C
19°C
Vormittag



Nachmittag



Abend /
Nacht



Sonnenstunden
6
3
0-2
Niederschlags-
wahrscheinl.
60%
80%
60%

No comments:

Post a Comment