Monday, December 10, 2012

jak kopiowac, to z najlepszego zrodla :)

Ha, 
Heraklion, Port Wenecki, listopad 2012
ledwie sie wczoraj pobulwersowalam propozycjami turystycznymi polskiego portalu informacyjnego, ze kicha, demode i jakas fuszerka..
Jak tylko zasugerowalam bardziej ...profesjonalne zrodla, jak TripAdvisor, czy Lonely Planet
tamtaram!
dzis na portalu GW rzeczowny AJ popelnil nalezycie skopiowany artykul z Trip Advisor,
dokladnie to, co ja wczoraj z Trip wkleilam w swego bloga
25 najlepszych destynacji (w 2012)
Co prawda o jezykowa poprawnosc tytulu bym sie klocila
bo: "Najlepsze kierunki na podróż 2012 roku"  
brzmi jak blednie napisne na "podroz 2013"; brakuje mi tu "w" jak "w 2012",  i tak  powinno byc wg mnie: "Najlepsze kierunki podrozy w 2012 roku"
"Top turystyczne destynacje w mijajacym roku", "Top turystyczne destynacje w 2012 roku", bo  "na" sugeruje przyszlosc, planowanie..ale to nie moja para kaloszy, mi za to nikt nie placi..
i bym sie nie zdziwila, jakby sie okazalo, ze AJ tez nie placa.... 

Ale za to dzis Kowalski mogl sie dowiedziec, ze poza Big Benem i Parlamentem, i Colosseum, i wieza Eiffla sa tez inne placki na mapie :)  Dobrze dobrze. Milo

No comments:

Post a Comment