Sunday, July 27, 2014

Joga i rowery

Mlody anestezjolog z dziewczyna przyjechali na kolarskie wakacje na Krete.
Pytaja mnie, czy ja tez kolarz, ja, ze nie bardzo, nie moj styl, plecy bola, ja bardziej w kierunku wytrzasania gnatow na MTB a potem relaksowania sie na jodze.
On na to, ze tez mial problemy, w pracy stres, po rowerze fajnie, ale czul sie sztywny, bole miesni itd  i idealnym uzupelnieniem okazala sie wlasnie ... JOGA
-Joga? No prosze, nie znam wielu facetow, ktorzy praktykuja joge.
-Hehe, jakbys mi powiedziala piec lat temu, ze zaczne cwiczyc joge, to bym popukal sie czolo, ze ja zaden gej, ani nawiedzony, ale coz, kolarstwo i joga sprawdzaja sie znakomicie, polecam kazdemu.
W ogole fajna para Szwajcarow - na Agia Galini zdecydowali sie 3 dni przed wylotem, miejscowke znalezli sobie przez booking.com,  z bungalowow polozonych 1,7 km od miasteczka sa bardzo zadowoleni, rowery zaklepali zaledwie dzien wczesniej. Pelen spontan, a na paszczach widze luz i usmiechy.  Zadali pare konkretnych pytan, dostali mapy i stos wskazowek.
Trzymam kciuki za ich udane wakacje.

No comments:

Post a Comment